Startlan - kogu maailma ilu
Menu
Bell HypoAllergenic
Bell HYPOAllergenic dekoratiivkosmeetika hüpoallergeensed meigitooted sobivad kõikidele nahatüüpidele, ka tundlikule ja allergilisele nahale ning silmadele. Sobib kasutamiseks ka neile, kes kannavad prille või kontaktläätsi. Tooted on testitud dermatoloogide poolt.
Paljud tooted sobivad ka veganitele.
Bell on modernne, uuenduslik, dünaamiline, traditsioonidega, väga hea hinnaga ja kvaliteetne dekoratiivkosmeetikabränd Poolast! Tehas on asutatud 1983. aastal ning tootevalikus on üle 500 erineva artikli dekoratiivkosmeetikat. Bell kaubamärgi imago on aastatega pidevalt arenenud. Brändi teatakse kui traditsioonidega, hea hinnaklassi ja väga hea kvaliteediga kaubamärgina, mille tootevalikul on mõeldud igas vanuses naistele. Firma püüab luua dünaamilise, kasvava ja uuendusliku kuvandi, luues tooteid ka noorele ja teadlikule tarbijale arvestades nende võimalusi ja nõudmisi. Bell tooteid leiab enam kui 30 riigis üle maailma.
-
Add to cart
Bell HYPOAllergenic Aloe BB kreem SPF 15 toon 01
10,99 €Add to cartBell HYPOAllergenic Aloe BB kreem SPF 15 toon 02
10,99 €Add to cartBell HYPOAllergenic Aloe BB kreem SPF 15 toon 03
10,99 €Add to cartBell HYPOAllergenic Aloe BB kreem SPF 15 toon 04
10,99 €Add to cartBell HYPOAllergenic BB kreem, SPF 50, 01 NUDE
12,99 €Add to cartBell HYPOAllergenic BB kreem SPF 50, 02 NATURAL
12,99 €Add to cartBell HYPOAllergenic BB Cream SPF 50, 03 AMBER
12,99 €Add to cartBell HYPOAllergenic BB kreem SPF 50, 04 CAPPUCCINO
12,99 €Bell HYPOAllergenic dekoratiivkosmeetika hüpoallergeensed meigitooted sobivad kõikidele nahatüüpidele, ka tundlikule ja allergilisele nahale ning silmadele. Sobib kasutamiseks ka neile, kes kannavad prille või kontaktläätsi. Tooted on testitud dermatoloogide poolt.
Paljud tooted sobivad ka veganitele.
Bell on modernne, uuenduslik, dünaamiline, traditsioonidega, väga hea hinnaga ja kvaliteetne dekoratiivkosmeetikabränd Poolast! Tehas on asutatud 1983. aastal ning tootevalikus on üle 500 erineva artikli dekoratiivkosmeetikat. Bell kaubamärgi imago on aastatega pidevalt arenenud. Brändi teatakse kui traditsioonidega, hea hinnaklassi ja väga hea kvaliteediga kaubamärgina, mille tootevalikul on mõeldud igas vanuses naistele. Firma püüab luua dünaamilise, kasvava ja uuendusliku kuvandi, luues tooteid ka noorele ja teadlikule tarbijale arvestades nende võimalusi ja nõudmisi. Bell tooteid leiab enam kui 30 riigis üle maailma.