Menüü
Bell
Bell dekoratiivkosmeetika – modernne, uuenduslik, dünaamiline, traditsioonidega, väga hea hinnaga ja kvaliteetne dekoratiivkosmeetikabränd Poolast! Tehas on asutatud 1983. aastal ning nende tootevalikus on üle 500 erineva artikli dekoratiivkosmeetikat. Bell kaubamärgi imago on aastatega pidevalt arenenud. Brändi teatakse kui traditsioonidega, hea hinnaklassi ja väga hea kvaliteediga kaubamärgina, mille tootevalikul on mõeldud igas vanuses naistele. Firma püüab luua dünaamilise, kasvava ja uuendusliku kuvandi, luues tooteid ka noorele ja teadlikule tarbijale arvestades nende võimalusi ja nõudmisi. Bell tooteid leiab enam kui 30 riigis üle maailma.
Mitmed tooted on pärjatud rahvusvaheliselt tunnustatud Cosmopolitan Grand Prix auhindadega.
-
-20%Lisa korvi
Bell jumestuskreem My Every Day, toon 01
Algne hind oli: 6,68 €.5,33 €Current price is: 5,33 €.-20%Lisa korviBell jumestuskreem My Every Day, toon 02
Algne hind oli: 6,68 €.5,33 €Current price is: 5,33 €.-20%Lisa korviBell jumestuskreem My Every Day, toon 03
Algne hind oli: 6,68 €.5,33 €Current price is: 5,33 €.Lisa korviBell jumestuskreem Tint Make-up 001
5,41 €Lisa korviBell jumestuskreem Tint Make-up 002
5,41 €-22%Lisa korviBell jumestuskreem matistav Ultra Cover 002
Algne hind oli: 10,81 €.8,37 €Current price is: 8,37 €.-22%Lisa korviBell jumestuskreem matistav Ultra Cover 003
Algne hind oli: 10,81 €.8,37 €Current price is: 8,37 €.-22%Lisa korviBell jumestuskreem matistav Ultra Cover 004
Algne hind oli: 10,81 €.8,37 €Current price is: 8,37 €.Lisa korviBell jumestuskeem PRO Ultra Satin 01
8,65 €Lisa korviBell jumestuskeem PRO Ultra Satin 03
8,65 €Laost otsas-20%Loe edasiBell jumestuskreem My Every Day, toon 04
Algne hind oli: 6,68 €.5,33 €Current price is: 5,33 €.Laost otsasLoe edasiBell jumestuskreem matistav Ultra Cover 001
10,81 €Laost otsasLoe edasiBell jumestuskeem PRO Ultra Satin 02
8,65 €Bell dekoratiivkosmeetika – modernne, uuenduslik, dünaamiline, traditsioonidega, väga hea hinnaga ja kvaliteetne dekoratiivkosmeetikabränd Poolast! Tehas on asutatud 1983. aastal ning nende tootevalikus on üle 500 erineva artikli dekoratiivkosmeetikat. Bell kaubamärgi imago on aastatega pidevalt arenenud. Brändi teatakse kui traditsioonidega, hea hinnaklassi ja väga hea kvaliteediga kaubamärgina, mille tootevalikul on mõeldud igas vanuses naistele. Firma püüab luua dünaamilise, kasvava ja uuendusliku kuvandi, luues tooteid ka noorele ja teadlikule tarbijale arvestades nende võimalusi ja nõudmisi. Bell tooteid leiab enam kui 30 riigis üle maailma.
Mitmed tooted on pärjatud rahvusvaheliselt tunnustatud Cosmopolitan Grand Prix auhindadega.