Menüü
Startlan OÜ www.startlan.ee E-poe ostutingimused
1. Üldiste tingimuste kehtivus alates 01.09.2016.
1.1 Üldised tingimused kehtivad www.startlan.ee klientide (edaspidi Klient) ja www.startlan.ee omaniku vahel:
Startlan OÜ
Allika tee 8, Peetri, 75312 Harju maakond
info@startlan.ee
tel +372 665 4844
Reg. Nr 10884508
KMKR nr EE100794465
a/a SWEDBANK EE972200221064740567
(edaspidi www.startlan.ee) kaupade ostmisel tekkivate õigussuhete kohta.
1.2 Üldised tingimused ei saa vastuolus olla Eesti Vabariigis kehtivate õigusnormidega ning vajadusel (vaidluste või puuduva informatsiooni puhul) on antud normidega täiendatud.
1.3 www.startlan.ee jätab endale õiguse käesolevaid tingimusi ja toodete hindasid ühepoolselt muuta. Tingimuste ja tootehindade muudatused ning täiendused jõustuvad alates nimetatud informatsiooni ilmumise momendist leheküljel www.startlan.ee. Kui Klient edastas oma tellimuse enne tingimuste muudatuse jõustumist, siis Kliendi jaoks kehtivad tellimuse edastamise ajal kehtinud tingimused, v.a kui seaduses või käesolevates tingimustes on ette nähtud teisiti.
1.4 www.startlan.ee ja Klient soovivad kaubelda www.startlan.ee kodulehekülje kaudu käesolevas dokumendis sätestatud tingimustel. www.startlan.ee koduleheküljel tellimust vormistades ning maksmist sooritades kinnitab Klient, et ta on tutvunud müügitingimustega ja on nendega nõus.
2. www.startlan.ee hinnakiri
2.1 www.startlan.ee koduleheküljel müüdavate toodete hinnad on toodud eurodes kohaletoimetamise kuluta (v.a. kampaaniate raames).
2.2 Kõik www.startlan.ee lehel toodud hinnad sisaldavad käibemaksu 20%.
2.3 www.startlan.ee jätab endale õiguse hindasid korrigeerida. Kui Klient edastas oma tellimuse enne hinna muudatuse jõustumist, siis tema jaoks kehtib hind, mis oli tellimuse kinnitusel kajastatud tellimuse vormistamise momendil.
2.4 Täpsem informatsioon kohaletoimetamise viiside ja hindade kohta on toodud „Transport“ juhendi all.
3. Ostukorv ja tellimuse vormistamine
3.1 Kliendi Ostukorv luuakse hetkel, kui ta on klikkinud nupule “Lisa korvi.”
3.2 Toote Ostukorvi lisamine ei kohusta Klienti veel ostma.
3.3 Klient saab muuta Ostukorvis olevate toodete kogust ning neid vajadusel Ostukorvist eemaldada.
3.4 Ostukorvis olevad tooted on tellimuse kinnitamiseni saadaval ka teistele Klientidele.
3.5 Tellimuse vormistamiseks vajutab Klient nuppudele „Mine kassasse“ ja seejärel ” Esita tellimus“.
3.6 Tellimuse vormistamisel valib Klient endale meelepärase kohaletoimetamise viisi ja maksemeetodi ning kontrollib, kas arveaadressi ja tarneaadressi andmed on õiged.
3.7 Tellimuses esitatud andmete täpsusest sõltub Kliendi poolt ostetud toodete häireteta kohaletoimetamine. Peale vajutamist nupule “Maksma,” saadetakse Kliendi e-posti aadressile automaatselt tellimuse kinnitus.
4. Tellitud kauba eest tasumine
4.1 Klient saab sobiva makseviisi valida tellimuse vormistamisel.
4.1.1. Swedbank või SEB Pank pangalingi kaudu.
4.1.2 Arve alusel pangaülekande teel.
5. Tellimuse tühistamine ja tagastamine
5.1 Kliendil on õigus peale tellitud toodete eest ülekande sooritamist, kuid enne toodete väljastamist www.startlan.ee poolt, tellimus tühistada. Sellest tuleb teavitada kirjutades epood@startlan.ee vastavasisulises avalduses. Makse tühistatud tellimuse eest tagastatakse Kliendi pangakontole esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödudes peale avalduse esitamist.
5.2 Kui kaup ei sobi või ei vasta Kliendi ootustele, on Kliendil õigus see tagastada 14 päeva jooksul alates kauba kätte saamisest. Toote tagastamisest tuleb enne postitamist teavitada, saates järgnev info aadressile epood@startlan.ee :
5.2.1. Kliendi nimi ja kontaktandmed;
5.2.2. kaebuse esitamise kuupäev;
5.2.3. tootel ilmnenud defekt, võimalusel lisada ka fotod;
5.2.4. Startlan OÜle esitatav nõue;
5.2.5. arve number, võimalusel lisada arve koopia.
5.3 Tagastatav kaup peab olema kasutamata, kahjustamata ja originaalpakendis. Avatud pakendiga kosmeetika ja parfümeeriatooted tagastamisele ei kuulu. Samuti ei kuulu tagastamisele tooted, mille kasutamist (või mittekasutamist) ei ole võimalik kontrollida.
5.4 Raha tagastatud kauba eest laekub tagasi Kliendi pangakontole esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest www.startlan.ee poolt. Paki kättesaamise kohta saadetakse Kliendi e-posti aadressile kinnitus. Kui www.startlan.ee on tagastatud kauba eest ülekande sooritanud, saadetakse Kliendi e-posti aadressile teavitus tagasimakse kohta.
5.5 Kauba tagastamise kulud kannab kuni 10 € ulatuses Klient, välja arvatud juhul, kui üle antud kaup ei vasta tellitule.
5.6 Kui Klient soovib saadud toote ümber vahetada teise kauba vastu, tasub ta tagastuskulu kuni 10 € ulatuses. Vahetustoote postitamise kulud kannab esimesel korral www.startlan.ee, iga järgneva vahetuse korral kannab postikulu Klient.
5.7 Kui kaup on kahjustustega, mida polnud välisel vaatlusel tuvastatud ning mis pole tekkinud pakendi avamisel või kui kaup ei ole see, mida Klient tellis, kannab tagastamiskulu www.startlan.ee. Kliendil tuleb kauba tagastamisel pakile lisada kviitung postikulu kohta.
5.8 Kui tagastatav toode on viga saanud ja antud olukord on põhjustatud Kliendi poolt toote mittesihipärase kasutamise, Kliendi süü või hoolimatuse tõttu tekkinud asjaoludest, jätab www.startlan.ee endale õiguse tasaarveldada toote väärtuse vähenemine Kliendile tagastamisele kuuluvast summast või toodet mitte vastu võtta.
7. Vastutus ja vääramatu jõud
7.1. www.startlan.ee vastutab Kliendi ees www.startlan.ee poolt käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.
7.2. Klient vastutab www.startlan.ee ees Kliendi poolt käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.
7.3. Kumbki osapool ei vastuta teise osapoole ees ning tema käitumist ei loeta käesolevate tingimuste rikkumiseks oma mistahes kohustuse teostamisega viivitamise või selle mitteosutamise tõttu, kui nimetatud viivituse või mitteosutamise põhjus ei olnud nimetatud osapoole poolt kontrollitav (vääramatu jõud).
8. Muud tingimused
8.1. www.startlan.ee kasutab Kliendi poolt antud isikuandmeid ainult Kliendi ostutellimuse täitmiseks. www.startlan.ee ei avalda ostude käigus teatavaks saanud informatsiooni kolmandatele osapooltele, v.a. koostööpartneritele tellimuse kohaletoimetamiseks ja seadusega ettenähtud juhtudel.
8.2. www.startlan.ee jätab endale õiguse saata Kliendile infot uute toodete ja sooduspakkumiste kohta, kui Klient on tellinud www.startlan.ee uudiskirja. Kliendil on õigus igal ajal nõuda oma andmete kustutamist www.startlan.ee andmebaasist.
8.3. Käesolevates tingimustes reguleerimata küsimustes juhinduvad Klient ja www.startlan.ee Eesti Vabariigis kehtivast seadusandlusest ning pooltevahelisi suhteid reguleerivatest teistest aktidest.
8.4. Käesolevate tingimuste täitmisest tulenevaid eriarvamusi ja vaidlusi lahendavad pooled eelkõige läbirääkimiste teel. Kui Lepingust tulenevaid vaidlusi ei õnnestu lahendada poolte läbirääkimistega, on nii Kliendil kui www.startlan.ee õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Tarbijakaitseametisse või Kliendi elukohajärgsesse kohtusse.
9. Lisainfo
9.1. Kõik www.startlan.ee tooteid, kampaaniaid või muud olulist infot puudutavad küsimused ja ettepanekud on oodatud e-posti aadressile epood@startlan.ee . www.startlan.ee püüab vastata saadetud kirjadele esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 2 tööpäeva jooksul.
10. Transport
10.1. Kohaletoimetamine Eestis.
10.1.1 Itella SmartPost pakiautomaadi vahendusel Eesti vabariigi piires – hind 3€
10.1.2 Kui tellimuse kogusumma ületab 49€, siis on Eesti-sisene kohaletoimetamine tasuta.
10.2 Kohaletoimetamine väljaspool Eestit
10.2.1 Itella SmartPost pakiautomaadi vahendusel Soome – hind 15€
10.2.2 Kui tellimuse kogusumma ületab 99€, siis on Soome kohaletoimetamine tasuta.
10.3 Tellitud kaup pakitakse 24 tunni jooksul peale ülekande laekumist www.startlan.ee arveldusarvele. Makseid kontrollitakse kell 10:00 ja kell 14:00.
10.4 Postitused tehakse E-R kell 09:00-16:00. Kui tellimus on sooritatud reedel, laupäeval, pühapäeval või riiklikul püha ajal, tehakse postitus sellele järgneval tööpäeval.
10.5 Kaup jõuab kohale vastavalt tellimuse vormistamisel valitud kohaletoimetamise viisile:
10.5.1 Itella SmartPost vahendusel Eesti Vabariigi piires 2-4 tööpäeva jooksul, väljaspool Eestit kuni 10 päeva.
10.5.2 Koostöös Itella SmartPostiga saab Klient kauba tellida pakiautomaati. Tellimuse vormistamisel tuleb nimekirjast valida sobivaim pakiautomaat kauba
kättesaamiseks. Paki saabumisel pakiautomaati saadetakse Kliendi mobiilile teade ning isiklik uksekood. Kliendil tuleb kood sisestada pakiautomaadi arvutisse, seejärel avaneb pakiautomaadi uks ja Klient saab kauba kätte. Saadetist hoitakse pakiautomaadis 7 päeva alates paki sisestamisest. Kui Klient ei ole pakil 7 päeva jooksul järgi käinud, tagastatakse see saatjale. Kui pakk on saatjale tagastatud, tuleb paki kättesaamiseks Kliendil postikulu uuesti tasuda.
10.6 Sihtkoha muutumise korral palub www.startlan.ee Kliendil uued andmed teavitada nii kiiresti kui võimalik. Kui kaup on juba postitatud, ei ole sihtkoha muutmine www.startlan.ee poolt enam võimalik. Sellisel juhul saab klient muuta kohaletoimetamise teenust pakkuva ettevõtte klienditeeninduse abil.
10.7 Tellimuses esitatud andmete täpsusest ja õigsusest sõltub kauba kohaletoimetamise aeg. www.startlan.ee tuletab meelde, et Kliendil on oluline märkida tellimust esitades korrektsed andmed: mobiiltelefoni number, e-posti aadress, pakiautomaadi asukoht. www.startlan.ee ja Itella SmartPost ei vastuta toodete kohaletoimetamise viivituse ja tekkinud arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus oli tingitud Kliendi poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest.
10.8 www.startlan.ee teavitab oma kliente koheselt e-posti teel, kui on väljastanud nende saadetise.
Ostukorv