Korea kosmeetika vallutab maailma. Aga miks?

Kui Põhja-Koread teame sügavalt diktaatorliku riigi või 5Miinuse lauljana, siis Lõuna-Korea on maailma vallutamas hoopis teisiti – eelkõige muusika ja kosmeetikaga. Milles Korea kosmeetika fenomen seisneb ja kas ka sinul oleks põhjust sellega tutvust teha?

 

Lõuna-Koreast pärinevat kosmeetikat on hakatud hellitavalt kutsuma K-beauty’iks. See on populaarsust kogunud üle maailma ning põhjuseid selleks on mitu. Seekordses blogiartiklis vaatlemegi neid põhjuseid lähemalt.

 

  1.   Lõuna-Korea kosmeetika on uuenduslik.

 

Korea kosmeetikaettevõtted on maailmas tuntud eelkõige oma innovaatilisuse poolest. Katsetatakse erinevate põnevate retseptide ja toimeainetega. Suur rõhk on naturaalsetel osistel nagu näiteks teolima, mesilasmürk, fermenteeritud koostisained jpm. Kuna alati jälgitakse, et toimeained oleks mõjususe kõrval ka naha vastu hellad, ei olegi imestada, et taoline lähenemine on kasutajate seas menukaks osutunud.

 

Muide, just tänu Korea kosmeetikatööstuse heale tööle on meil täna nii laialt levinud BB-kreemide kasutamine. Ehkki BB-kreem leiutati Saksamaal juba 1960ndatel, tõid just Korea kosmeetikaettevõtted selle täiustatud kujul tänapäeva ja tegid selle populariseerimise nimel fantastilist turundust.

 

Kangasmaskid, mis on äärmiselt laialt levinud, on aga lausa Lõuna-Korea innovatsiooni otsene tulemus. Kangasmaskideni jõudsid Korea kosmeetikaettevõtted, üritades leida näomaski tegemiseks kõige mugavamat, efektiivsemat ja soodsamat lahendust. See õnnestus neil suurepäraselt, kas pole?

 

  1.   Tooted on tehnoloogiliselt tipptasemel.

 

Korea kosmeetikatooted on sageli arendatud täiuseni, mis tagab väga head tulemused. Üldjuhul on Koreast pärinevad kosmeetikatooted kerge konsistentsiga ja hästiimenduvad. Paljud neist keskenduvad kindlatele nahaprobleemidele nagu vananemise aeglustamine ja akne.

 

Muidugi on suur teema ka naha valgendamine, mis tuleneb Korea eripärast – ideaalseks peetakse valget ja klaari nahka. Et etniliselt ei ole sealse piirkonna inimestel nahk nii hele nagu kaukaaslastel, siis üritatakse seda saavutada kosmeetika abil. Kasu saavad sellest aga lõigata ka kaukaaslased, sest pleegitavad tooted aitavad eemaldada päikesest tekkinud pigmendilaike jm naha ebaühtlusi, andes nahale klaari ja särava ilme.

 

  1.   Suurepärane hinna ja kvaliteedi suhe.

 

Kosmeetika ei pea olema kallis, aga kosmeetika peab olema hea. Sellele nõudele suudavad Lõuna-Korea brändid väga hästi vastata, sest kvaliteetsete toodete taskukohasus on antud piirkonnast pärit kosmeetikatoodete puhul üks prioriteete.

 

Kvaliteetsed Korea tooted on võrreldes Euroopa samaväärsete kosmeetikatoodetega lausa tuntavalt soodsamad. Ilmselt tuleneb see jõulisest strateegiast uusi turge vallutada. Klientidel on sellest ainult võita.

 

Ka Startlani brändiportfelli lisandus äsja üks kvaliteetne ja väga atraktiivse hinnatasemega bränd. Vaata 7days’i tootevalik üle.

 

  1.   Põnevad vimkadega tooted.

 

Lõuna-Korea toodetele on väga iseloomulik „kastist väljas“ mõtteviis. Loomulikult leiavad kasutust ka paljud traditsioonilised end juba õigustanud toimeained, kuid laialdaselt pakutakse ka heas mõttes veidraid lahendusi. Lahedad vimkad võivad peituda toimeainetes, toodete lõhnas või pakendis – nooremate sihtrühmade püüdmiseks seotakse bränd tihtipeale mõne multikategelasega, kellest saab pakenditel ja reklaamides läbiv element.

 

Kas oled näiteks varem kuulnud makroonilõhnalisest näomaskist? 7days’i tootevalikus on selline mask täiesti olemas (lisandub peagi ka Startlani e-poodi). Või kui sageli oled näinud müügil näomaski, mille toimeaine on tomat?

 

  1.   Eristuvad pakendid.

 

Lõuna-Korea kosmeetikatootjad teavad, et osa tootega seonduvast emotsioonist sõltub sellest, kuidas toode on pakendatud. Valdavat osa Korea kosmeetikatooteid pakutakse erksates ja loomingulistes pakendites. Nii ei võrdu ilutoode lihtsalt selle sisuga, vaid annab ka vannitoale-kosmeetikalauale rõõmsama ilme.

 

Ent nutikaimad brändid ei piirdu ainult silmailuga. Näiteks meie värskeim bränd 7days on suurt rõhku pannud ka pakendite praktilisusele. Päris mitmeid tooted on pakendatud tuubidesse ja pudelitesse, mis on varustatud spetsiaalse aplikaatoriga.

 

Näiteks tselluliidikreemi otsik lihtsustab kreemi pealekandmist, võimaldades koheselt end ka mõnusalt masseerida. Kaela ja dekoltee hooldamiseks mõeldud kontsentraadid on samuti spetsiaalse rullikuga pakendis, et geeli saaks peale kanda käsi määrimata. Silmaümbrusele mõeldud geelituubi metallotsik mõjub koheselt jahutavalt, ilma et kreemi peaks selleks külmikus säilitama.

 

 

GoVEGAN näomask Laupäev Tomato RED DAY
Tselluliidikreemid
Kontsentraat silmaümbrusele pinguldav ja tõstev

Niisiis on läbimõeldud pakendid ja eristuv disain veel ühed põhjustest, miks Korea kosmeetika on maailmas edu saavutanud. Soovid ka Korea kosmeetika ära proovida? Tutvu 7days’i põnevate toodetega Startlani e-poes.